ponedjeljak, 27. rujna 2010.

"Kravji bal" na Bohinju a bez krava

Na Bohinju bez štambilja i bez krava

U nedjelju, 26. rujna 2010. krenula sam kao vodič na izlet u organizaciji agencije "Štok travel" iz Viškova na manifestaciju "Kravji bal" na Bohinj. Simpatični 21 putnik, među kojima moje prijateljice, poznanici i preostali putnici. Polazak u 6,00 s Delte pa preko Viškova, Kastva i Matulja za Bohinj. Kratko zaustavljanje na Lomu. Vrijeme očajno: cijelo vrijeme je pljuštala kiša a na autoputu smo vidjeli i nesreću.
Dok su stigla dva preostala busa izletnici su malo istegnuli nožice do spomenika prvim "pentračima" na Triglav.
Proslijedili smo do Ukanca gdje smo se uputili na veliku livadu gdje se inače održava manifestacija. No, manifestacije nije bilo, tek nekoliko štandova sa proizvodima, klupice pod šatorom. Manifestacija je otkazana zbog kiše i 55. jubilarni Kravji bal održat će se naredne 2011. godine.

55. Tradicionalni Kravji bal v Bohinju in LesEn Demo - ODPOVEDANO
26. 09. 2010; Ukanc, ob 10:00 uri- Prireja: TD Bohinj

Moj Bože, što sad.
Evo nekoliko ilustracija o tome što se ipak može na Ukancu bez krava i bez bala.
Bilo je tu i dobrih stvari, ali nije bilo onog glavnog radi čega smo došli. I, najvažnije, bili smo na svježem zraku!!!
Na Ukancu smo ostali do 12,30 sati i nakon toga (na sugestiju Slovenaca i organizatora) krenuli natrag te usput pogledali u Staroj Fužini Planšarski muzej. Ulaznica je koštala 2€ura.Nakon razgledavanja povijesti pravljenja sira proslijedili smo za Bled i tamo stigli u 14,30 sati. U vremenu predviđenom za bivanje moglo se mnogo toga. Izletnici su bili vrlo srdačni, odmah su pohrlili u vlakić i vozili se oko jezera za 3€ (vožnja u trajanju od 20 minuta), papali kremšnite za 2,90€, željeli čak na otočić i tome slično. Eurić sim, eurić tam, ali svi su ponešto pazarili. Kiša nas je poštedjela pa se moglo i šetati i ne potrošiti ništa. Osobno, nisam se odhrvala ni vlakiću ni kremšniti, a bilo je tu još ponečega.
Točno u 17,30 sati krenuli natrag i uz zaustavljanje na Lomu stigli u Rijeku (opet preko Matulja, Kastva i Viškova) u 21,00 sat.