subota, 9. listopada 2010.

"Bundevijada" 2010.

Vrbovsko, 9. listopada 2010.

Udruga umirovljenika iz Viškova organizirala je i ove godine izlet na 6. "Bundevijadu" koja se i ove godine održava dva dana, 9. i 10. listopada 2010.
Osnovni podaci o izletu:
cijena: 110,00 kuna, ručak i ulaznice
prijevoznik: Zri&Co, autobus vrlo udoban
vozač: Adriano, vrlo ugodan
Polazak je bio u 8,00 sati iz Kastva. Ja sam se ukrcala u 8,30 sati na Pehlinu i autobus je bio doslovce prebukiran: 53 putnika. Iako nisam bila vodič, sjedila sam s gospodinom Brunom na prednjim sjedištima. Nije baš bilo najudobnije, ali sam preživjela. Ubuduće se treba ukrcavati na početnoj stanici.Obzirom da smo imali vremena vozili smo se po staroj cesti i uživali u jesenskim bojama.Došli u Vrbovsko, prošetali s vodičem od prošle godine, bili u crkvi sv. Ivana Nepomuka i proslijedili za Lukovdol. Tu smo obišli rodnu kuću Ivana Gorana Kovačića u kojoj je i muzej, te amfiteatar sa skulpturom.Obzirom da smo imali vremena vodič nas je odveo u Severin na Kupi gdje smo obišli devastiran dvorac koje je sagradila plemenitaška obitelj Oršić.
S dvorca se pruža i lijep pogled. Vodič koji je po zanimanju šumar, vodio nas je kroz park dvorca i tumačio vrste stabala. Vrlo zanimljivo i poučno.
Primaklo se vrijeme ručka zakazanog za 13,15 sati. Otišli smo do restauranta "Vidikovac" i bili posluženi odličnim ručkom. Pogledajte:
U 14,30 smo krenuli natrag u Vrbovsko da posjetimo manifestaciju.
Bilo je tu opet svega, svi stisnuti u Dom kulture, teško se unutra diše. Srećem opet obitelj mog učenika Brnčića kako izlažu med.
Ove godine je bila veća ponuda bundeva. Posjetitelji su je kupovali. A kako ja ne znam što bih s njom, kupila sam 1,10 kg gljiva za 50,00 kuna. Rekoše upućeni (Branka) da su to vrganji. Branka je kupila mnogo toga, pa i lijepu zelenu bundevu!
Kući smo krenuli opet starom cestom u 18,00 sati i bili kod kuće u tren oka, već za Dnevnik.
Utisak: bilo je zgodno, nenametljivo i sve u svemu OK. No, kako je ponuda proizvoda skromna i skupa, sama Bundevijada više nije atrakcija. Zanimljiviji je bio ručak, Lukovdol i Severin na Kupi, te druženje.