subota, 23. listopada 2010.

Krapina i okolo nje

Izlet u Krapinu, 23. listopada 2010.
Kažu da ljudi rade blogove i pišu postove kako bi se reklamirali. Ne znam, možda je i tako. No, ja pišem postove na moj blog kako bih sačuvala uspomenu na svoje izlete za sebe, svoje prijateljice i za one koji su bili sa mnom.
Tako sam danas bila na prekrasnom izletu u Krapinu u organizaciji Sindikalne podružnice Grada Rijeke. Izvrsna organizacija od strane gospođe F.N. (da ne spominjemo imena, gospođa je vrlo skromna, a mi znamo tko je ona!).
Krenuli smo u 7,30 sati s Jelačićevog trga kod fontane, 46 putnika, prijevoznik "Dino-bus", vozač Marinko. Pohvale prijevozniku za autobus, vozaču za strpljenje za vožnju amte-tamte.

Uz stanku na pumpi kod Draganića stigli smo u Krapinu u 10,30 sati. Rekordno! U Krapini smo na parkingu ostavili 16 putnika koji su željeli obići Muzej Ljudevita Gaja tj. njegovu rodnu kuću, a ostali su proslijedili do tvornice "Krateks" i tamo obišli tvorničku prodavaonicu i kupili ponešto od odjeće po tvorničkoj cijeni.

Potom smo dovezli i drugu grupu nakon obilaska Gajeve rodne kuće.
Prodavaonica se zatvorila u 13,00 sati (subota), a mi smo proslijedili u restaurant "Neandertal" gdje smo bili prekrasno usluženi i obilato nahranjeni uz primjerenu cijenu. Hvala im!
Poslije ručka smo se svi lijepo uslikali za uspomenu.
Posjet Muzeju krapinskih neandertalaca bio je zakazan za 16,20 sati. Nismo uzeli vođenje po postavu izložbe uz pretpostavku da svi imamo srednješkolsko predznanje o krapinskom čovjeku, ali je poslije ispalo da je bilo interesa za vođenje, a kustosica nam je rekla da voli voditi Primorce jer su uvijek jako živahni i radoznali. Hvala i njoj! Drugi put vođenje, pa tko izdrži! I bez vođenja smo se u razgledu zadržali preko sat vremena. Bilo je jako mnogo posjetilaca.
Lagahno smo se vratili do autobusa i u 17,45 krenuli za Rijeku, te uz ponovnu stanku na Draganiću stigli u Rijeku u 20,45 sati.