subota, 14. svibnja 2011.

Prijatelji penzići, oprezno na šetnjicu!

Subotnja šetnjica planinarske sekcije Udruge umirovljenika grada Rijeke,
14. svibnja 2011.

Nakon burne i neprospavane noći u mom kvartu veselo sam se ustala i krenula na subotnju šetnjicu.Gradskim busom mala se skupina šetača-hodača uputila na šetnju. Stigavši u Bakar u 9,00 sati vodič Dražen dao je 45 minuta odmora i razgled Bakra. Nije mi bilo do šetnje po brdovitom Bakru pa sam odmah otišla do "Vile Velebita II." gdje je bilo mjesto sastanka.Kupljeni su baškoti, skupismo se, ali nedostajao je jedan izletnik koji je bio s nama u busu. Nakon čekanja uputiše se Dražen i Andrija da ga traže. U međuvremenu se naoblačilo, počela kiša i na kraju pljusak. Naravno, nije bilo dvojice tragača a kad su se pojavili u 10,30 rekoše da onoga čovjeka nisu našli. Mili Bože! Kišica je još sipila, lagano prestajala i Dražen zapita tko je za šetnjicu. Većina je bila za, a nas troje (Andrija, ja i još jedna gospođa) odustasmo i odlučismo otići busom u 11,30 kući. Kojim putem i kako se odvijao nastavak izleta, ne znam, pitat ćemo preostale sudionike.
P.S. Evo što kaže draga gospođa Zlata Kalčić sa gornje slikice u sredini (sjedi u plavom):
"Mi smo ugodno prošetali do Bakarca kamo smo stigli oko podneva, zapravo 10 minuta prije. Tu smo u ruševinama bivših kafića, ili ča je već tu bilo, ispod TUNARICA marendali, osvježili se i u 12,30 sati je grupa, njih osam, krenulo put Kraljevice, a ja sam sa još dvije gospođe, ne znam im imena, sjedile su sa nama u Bakru dok smo librali "Novi list" i "24 sata", sigurno ćete se domislit, ostale toćat noge i sjedit na suncu da bi zatim otišle u slastičarnu, smastile sladoled i sačekale bus u 13,40 uri a u istom su sjedili naši kumpanija-šetači u povratku iz Kraljevice, s tin da je još njih četvero (dvije ženske i dva muška, ne znan koji su) nastavili za Oštro. Na Fiumari smo bili u 14,07 uri, veselo se pozdravili i ko rakovi se raštrkali po busovima, neki na 2, to san bila ja, i tako je finila ova šetnica, doma san stigla u 14,40 uri." Hvala Zlati na izvješću.









































































Nema komentara:

Objavi komentar