nedjelja, 1. svibnja 2011.

Prvomajski izlet na Bohinj i Bled

1. svibnja 2011.
U organizaciji Sindikalne podružnice Grada Rijeke uputila su se 44 izletnika u 7,00 sati s Trga bana Jelačića na ovogodišnji prvomajski izlet. Vodičem ove simpatične grupe putnika bila je moja malenkost. Uz podulje zadržavanje na granici i stanku na odmorištu "Lom" stigli smo u 11,05 sati do Doma na Savici. Bez ikakvog zaustavljanja uputilo se 39 izletnika do slapa Savica. Neki sporije, neki brže, popeli smo se točno u 11,35 sati do slapa. Uslijedilo je uobičajeno fotografiranje samih sebe i prekrasnih pejzaža.
Spustili smo se opet do parkirališta i krenuli autobusom natrag uskim asfaltiranim putem prema Ribčevom lazu. Jedva smo se mimoilazili s mnogobrojim automobilima, ponajviše beogradske registracije. Na Ribčevom lazu uslijedilo je opet fotografiranje uz spomenik prvim planinarima koji su se popeli na Triglav.
Posjetili smo i crkvicu sv. Janeza (sv. Ivana Krstitelja) koja je ovih dana posebno otvorena i imali smo rijetku priliku vidjeti čuvene stare freske. Za to nas je vrijeme Dino Kleva sa svojim autobusom vjerno čekao. U 13,30 uputili smo se u Bohinjsku Bistricu gdje smo odlično ručali za 10 ili 12€. Onda smo se u 15,20 zaputili na Bled. Tamo su svi putnici našli sebe na neki način. Temeljem izražene želje dijela putnika Dino je cijeli autobus sa svim putnicima odvezao do Blejskog grada gdje smo ostavili 14 izletnika da obiđu dvorac za 7€ (grupa). Bili su prezadovoljni. Ostatak izletnika odvezao se na parkiralište od kojega su u manjim grupama odšetali do centra Bleda. Neki su popapali i čuvenu bledsku kremšnitu (3,10€).
U 17,30 smo se okupili i krenuli natrag za Rijeku. Oblaci su se počeli opasno skupljati i nije bilo za šaliti se. Kiša nas je uhvatila na autoputu prema Postojni gdje smo se sasvim kratko zaustavili na Ravbarkomandi poradi znanih razloga. a onda se negdje nakon Ilirske Bistrice pojavila prekrasna duga koja nas je pratila do Hrvatske. U Rijeku smo stigli u 20,30 sati. Dočekala nas je kiša, svi smo se brzo rastali, ali otišli kućama zadovoljni i prepuni novih utisaka i željom za novim druženjem.